مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-20سياسي

طرح اصلاح توزیع یارانه ها به نفع مردم است/ حمایت ازاقدامات دولت انقلابی


امام جمعه گچساران با بیان این که طرح اصلاح توزیع یارانه ها به نفع مردم است گفت: با اجرای طرح اصلاح توزیع یارانه ها، یارانه به سر سفره ملت آمده و ما نیز از این طرح حمایت کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام امین حجازی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار کرد: اولین گام رشد و تعالی انسان تقوا می باشد و تقوا و خودسازی تنها مسیر ملاقات انسان با انبیا است.

 وی بیان کرد: انسانی که در دنیا تلاش کرد و خود را ساخته توفیق همسایگی انبیا را خواهد داشت، علما و بزرگان که چشم بصیرت دارند از خداوند همجواری انبیا و اولیا را خواستار هستند.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه انسان به هوای نفس خود تسلط پیدا کند هم در دنیا و آخرت مورد توجه خداوند خواهد بود، تصریح کرد: در آخرت نیز انسان همجواری با اولیا را به دست می آورد و انسان عاقل از مدت محدود خود در این دنیا برای آخرت خود توشه بر می دارد.

 وی گفت: نسل جوان با مطالعه بسیار می تواند مسیر صراط مستقیم را بهتر بشناسد همانگونه که در قرآن این مسیر توضیح داده شده است.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه ولایت به توحید گره خورده است، خاطرنشان کرد: این دو بدون هم امکان پذیر نیستند ملتی که در درون کشور خود بخواهد با دشمن بجنگد ذلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح توزیع یارانه ها به نفع مردم است/ حمایت ازاقدامات دولت انقلابی

طرح اصلاح توزیع یارانه ها به نفع مردم است/ حمایت ازاقدامات دولت انقلابی