مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-20سياسي

فتح خرمشهر حماسه ای تمام ناشدنی/ عنایات الهی شامل حال مردم شد


امام جمعه رویان با بیان اینکه فتح خرمشهر حماسه ای تمام ناشدنی است، گفت: همان طور که امام خمینی(ره) نیز فرمودند در این رویداد عظیم عنایات الهی شامل حال مردم شد.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های آخرین نمازجمعه رویان در اردیبهشت ماه سال 1401 به میزبانی مسجد جامع این شهر، با اشاره به حماسه تمام نشدنی فتح خرمشهر، بیان کرد: حماسه فتح خرمشهر آنقدر عظیم است که تا همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران می ماند و درس آموزی خواهد کرد.

وی افزود: عظمت و تعالی معنوی این فتح تا آنجا بود که عارف چون امام خمینی (ه) آن را مافوق طبیعت و از عنایت ویژه خداوند متعال و تجلی همگانی توحید افعالی دانستند و فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امتیازات هدفمندی یارانه ها امام جمعه رویان با بیان اینکه نگاهی به امتیازات مردمی سازی یارانه ها نشان می دهد که پایان قاچاق کالای اساسی با اصلاح طرز ارز ترجیحی یکی از ویژگی های مهم جراحی اقتصادی توسط دولت سیزدهم است، ابراز داشت: از دیگر امتیازات مردمی سازی یارانه ها می توان به تأمین امنیت غذایی با ساماندهی ارز 4200 تومانی اشاره کرد که نفع آن به تمام مردم جامعه باز خواهد گشت و دست سو استفاده گران را از اقلام اساسی و غذایی مردم خواهد برید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر حماسه ای تمام ناشدنی/ عنایات الهی شامل حال مردم شد

فتح خرمشهر حماسه ای تمام ناشدنی/ عنایات الهی شامل حال مردم شد