مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-20ورزشي

مازندران قهرمان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد


مسابقات کشتی ساحلی کشور در بابلسر برگزار شد و مازندران قهرمان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی با رقابت 48 کشتی گیر در چهار وزن از 15 استان کشور به میزبانی استان مازندران در پارکینگ صفر ساحلی بابلسر برگزار و در نهایت تیم کشتی ساحلی مازندران با کسب بالاترین امتیاز تیمی توانست قهرمان این دوره رقابت ها شود.

  در وزن 70 کیلوگرم محمدجواد میرزایی از لرستان اول و میلاد نوروزی از مازندران و امید خدادادی از تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

  در وزن 80 کیلوگرم سعید غلامی از مازندران اول و حمید الهیان از خراسان شمالی و سعید محمودی احمدآباد از فارس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

  در وزن 90 کیلوگرم سعید براری از مازندران اول و محمدصادق سلطانی نژاد از کرمان و ایمان کربلایی رحیمی از فارس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

  در وزن 90+ کیلوگرم محمد علی تبار از مازندران اول و مصطفی قائدرحمت از قزوین و حسین معطری از گلستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام /86059/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قهرمان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد

مازندران قهرمان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور شد