مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-20سياسي

ابعاد اجتماعی برنامه هفتم توسعه بررسی می شود


رییس همایش ملی فرهنگ و برنامه هفتم توسعه «تحول برای پیشرفت»، هدف از این همایش را نقد و بررسی ابعاد اجتماعی برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی با مشارکت نظری اصحاب علوم اجتماعی عنوان کرد.

- رییس همایش ملی فرهنگ و برنامه هفتم توسعه تحول برای پیشرفت ، هدف از این همایش را نقد و بررسی ابعاد اجتماعی برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی با مشارکت نظری اصحاب علوم اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست خبری همایش ملی فرهنگ و برنامه هفتم توسعه تحول برای پیشرفت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، عضو شورای انقلاب فرهنگی و رییس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و دبیر علمی همایش ملی فرهنگ و برنامه هفتم توسعه تحول برای پیشرفت در ابتدای این نشست به تشریح ضرورت علمی برگزاری این همایش پرداخت و گفت: این همایش به همت نهادهای مختلف متصدی و متولی برنامه ریزی توسعه کشور یعنی سازمان برنامه و بودجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از همه این ها مهم تر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مراکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد اجتماعی برنامه هفتم توسعه بررسی می شود

ابعاد اجتماعی برنامه هفتم توسعه بررسی می شود