مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-20بين الملل

حضور همزمان هیأت سعودی و وزیر جنگ تل آویو در یک هتل در آمریکا


پس از سفر همزمان معاون وزیر دفاع عربستان سعودی و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا، منابع عبری خبر دادند که هر دو هیأت در هتلی مشترک در آمریکا حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرنگاران، امروز (جمعه)، گزارش دادند که تیم همراه معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک هتل آمریکایی حضور دارند.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار وبگاه عبری والا گزارش داد که تیم همراه معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در همان هتل آمریکایی حضور دارد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آنجاست.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا با هدف افزایش همکاری های امنیتی و بررسی پرونده های ایران و اوکراین به آمریکا سفر و با مقامات ارشد این کشور به ویژه لوید آستین همتای آمریکایی خود دیدار کرد.

این سفر در حالی انجام شد که رسانه ها، بعدازظهر روز سه شنبه، خبر دادند که خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان سعودی برای دیدار با مقام های ارشد پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) به آمریکا سفر می کند.

خالد بن سلمان پس از ورود به عربستان سعودی در حساب کاربری خود در شبکه توییتر از دیدار با وزیر دفاع آمریکا و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی این کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور همزمان هیأت سعودی و وزیر جنگ تل آویو در یک هتل در آمریکا

حضور همزمان هیأت سعودی و وزیر جنگ تل آویو در یک هتل در آمریکا