مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-20بين الملل

اردوغان: از اختلافات خانوادگی با عربستان و امارات عبور کردیم


به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز گذشته (پنج شنبه) ضمن اشاره به این نکته که آنکارا اشتراکات زیادی با عربستان سعودی و امارات عربی متحده دارد، - رییس جمهور ترکیه اذعان کرد که اختلافات آنکارا با عربستان سعودی و امارات عربی متحده، اختلافاتی خانوادگی بوده که کشورش از آن ها عبور کرده است.

به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز گذشته (پنج شنبه) ضمن اشاره به این نکته که آنکارا اشتراکات زیادی با عربستان سعودی و امارات عربی متحده دارد، تاکید کرد که کشورش از مرحله اختلافات با ابوظبی و ریاض عبور کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی اردوغان طی مشارکتش در مراسمی به مناسبت عید ورزش و جوانان در آنکارا، مدعی شده است که اختلافات ترکیه با عربستان و امارات اختلافاتی خانوادگی بوده اند.

رییس جمهور ترکیه ضمن اذعان به عبور از این اختلافات با ریاض و ابوظبی، افزود: طرح هایی برای گسترش سریع روابط دوجانبه در حوزه های تجارت، صنعت، صنایع دفاعی، عرصه های فرهنگی و گردشگری ارائه دادیم و گام هایی در جهت اجرای آن ها برخواهیم داشت .

اردوغان ضمن اشاره به اهداف و برنامه های سفر اخیرش به امارات عربی متحده، اشاره کرد که روابط ترکیه با عربستان سعودی نیز روند مثبت تری را طی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: از اختلافات خانوادگی با عربستان و امارات عبور کردیم

اردوغان: از اختلافات خانوادگی با عربستان و امارات عبور کردیم