مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-20بين الملل

مسکو از آمادگی خود برای استقبال از «اسماعیل هنیه» خبر داد


همزمان با بالا گرفتن اختلافات میان مسکو و تل آویو در ارتباط با جنگ اوکراین، معاون وزیر امور خارجه روسیه خبر داد که مسکو آماده استقبال از رییس حماس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل بوگدانف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در منطقه خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و معاون وزیر خارجه روسیه خبر داد که اقدامات برای تعیین زمان دیدار با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جریان است.

برخی از رسانه ها اخیرا گزارش داده بودند که رییس دفتر سیاسی حماس ماه آینده به مسکو خواهد رفت و با مقامات ارشد این کشور دیدار خواهد کرد.

بوگدانف در حاشیه کنفرانس بین المللی اقتصادی روسیه-جهان اسلام به خبرنگار اسپوتنیک در ارتباط با این خبر گفت: نمی توانم این را تأیید کنم.

تاریخ تعیین شده ای وجود ندارد.

این مسئله به صورت اولیه زمانی که موسی ابومرزوق اینجا بود، مورد بررسی قرار گرفت.

بنابر گزارش امروز (جمعه) اسپوتنیک، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه اضافه کرد: ما آماده استقبال از هیأت هستیم؛ اما هنوز زمان تعیین نشده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در بحبوحه تنش در روابط تل آویو و مسکو، اخیرا یک هیأت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به منظور انجام گفت و گوهایی مهم با مقامات روسیه عازم مسکو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو از آمادگی خود برای استقبال از «اسماعیل هنیه» خبر داد

مسکو از آمادگی خود برای استقبال از «اسماعیل هنیه» خبر داد