مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-20سياسي

حذف ارز ترجیحی به نفع مردم است/همراهی مجلس با دولت در طرح تحول اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی، اظهار کرد: اینکه دولت دست به تحول اقتصادی زد و این مهم در دولت های قبل اتفاق نیفتاد نشان دهنده عزم بالای دولت است .

وی با بیان اینکه از ابتدای مجلس یازدهم مصمم به اجرای این طرح بودیم ولی به دلیل تورم و همچنین نبود اراده در دولت دوازدهم این مهم محقق نشد، افزود: مجلس این مهم را در لایحه بودجه 1401 در اختیار دولت سیزدهم قرار داد و دولت به این نتیجه رسید به جای یارانه دادن به یک سری افراد که به نوعی تخلف شان آشکار است در بحث حذف ترجیحی تصمیم به حذف ارز ترجیحی گرفت و اینکه یارانه را دراختیار انتهای حلقه یعنی مصرف کننده قرار دهد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نیز در این زمینه در کنار دولت است، اضافه کرد: همان گونه رییس جمهور اعلام کردند اگر لازم باشد آبروی خودم را می گذارم همه ما باید آبروی خودمان را بگذاریم تا این این موضوع اقتصادی به نحو احسن اجرا و از گردونه خارج شود.

محسنی بندپی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری مردم، خاطرنشان کرد: چند کالا باید به قیمت روز به فروش برسد و این موضوع نباید به همه کالا تعمیم داده شود؛ البته همواره کسانی هستند که می خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی به نفع مردم است/همراهی مجلس با دولت در طرح تحول اقتصادی

حذف ارز ترجیحی به نفع مردم است/همراهی مجلس با دولت در طرح تحول اقتصادی