مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-20فرهنگي

کاکاوند: کتابخوانی به داشتن کتاب های متنوع با جلدهای رنگی نیست


شاعر و پژوهشگر ادبیات با بیان اینکه باید نیاز به کتاب خواندن را در جامعه ایجاد کنیم، گفت: اینکه برخی افراد کتاب را بخرند و در گوشه کتابخانه ها با جلدهای رنگی و چیدمان های گوناگون قرار دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، رشید کاکاوند، شاعر و پژوهشگر ادبیات فارسی در جشن واژه بانک صادرات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ابراز خوشحالی برای بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب، سطوح مختلفی از افرادی که با کتاب سروکار دارند، در یک جا جمع می شوند و این فرصت مغتنمی است  که فقط در اینجا حاصل می شود.

وی درباره نحوه قرارگیری در مسیر کتابخوانی، افزود: من حتی یادم نمی آید برای اولین بار چگونه به کتاب علاقه پیدا کردم، زیرا در خانواده ای بزرگ شدم که اهل مطالعه نبودند؛ یه طوری که اولین کتاب توسط خودم به خانه ما راه پیدا کرد.

این شاعر کشورمان ادامه داد: در روزگار کودکی وقتی در کوچه های خاکی نیشابور قدم می زدم، تنها سرگرمی من رفتن به کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان بود و چون هنوز وارد مدرسه نشده بودم، سواد خواندن و نوشتن نداشتم و فقط کتاب ها را ورق می زدم.

کاکاوند با بیان اینکه حمایت و محبت افرادی که به کانون پرورش فکری کودک نوجوان مراجعه می کردند یکی از دلایل جذب و کشش من به کتاب و کتابخوانی بود، تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاکاوند: کتابخوانی به داشتن کتاب های متنوع با جلدهای رنگی نیست

کاکاوند: کتابخوانی به داشتن کتاب های متنوع با جلدهای رنگی نیست