مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-20اقتصادي

احتکار و دپوی خودروها به بهانه نبود قطعات


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودرو زمانی می تواند اثرگذار باشد که با انجام آن مافیای خودروسازی از حاشیه امن خارج شده و در مسیر حذف قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه آزاد شدن واردات خودرو حاصل مطالبه گری مردم و نمایندگان آنها در مجلس بود، اظهار داشت: حالا که واردات خودرو در دستور کار دولت قرار گرفته، باید این واردات طوری انجام شود که همه اقشار از ثمرات آن برخوردار نشوند.

نه اینکه فقط عده محدودی بتوانند خودروی خارجی سوار شده و به مردم پز بدهند.

وی با اشاره به فضای غیررقابتی موجود در صنعت خودروی کشور اضافه کرد: بدون شک برای همه دلسوزان این کشور تولید خودرو اهمیت بالایی دارد؛ منتها باید به این نکته دقت کنیم که 40 سال حمایت کامل از صنعت خودروسازی و ایجاد یک بازار بدون رقیب برای آنها فقط منجر به تولید خودروهایی شده که نه تنها کیفیت بالایی ندارند، بلکه نسبت به نمونه های مشابه بسیار گران قیمت تر هستند.

سیاهکلی ادامه داد: در هر جای جهان یکی از علل حمایت از شرکت های خودروسازی تأمین خودروی با قیمت کمتر از خودروهای خارجی برای اهالی همان کشور است؛ اما در کشور ما خودروی با کیفیت پراید با قیمت برندهای برتر خارجی به مردم می فروشند که این نشان می دهد بازار ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار و دپوی خودروها به بهانه نبود قطعات

احتکار و دپوی خودروها به بهانه نبود قطعات