مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-20سياسي

نوری همدانی: جراحی اقتصادی کار بسیار خوبی است


آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به موضوع گرانی در کشور گفت: مساله فقر باید ریشه کن شود و این جراحی اقتصادی بسیار کار خوبی است و در این خصوص مسئولان باید زندگی خود را هم تراز مردم کنند و نظر امام راحل نیز همین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار اعضای ستاد 14 و 15 خرداد ورامین اظهار داشت: مردم ورامین در تاریخ سابقه ای دارند که در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی بسیار والا و با ارزش است، شما پیش قدم هستید و به خاطر همین اجر و حرمت بالایی در درگاه الهی دارید.

وی ادامه داد: شما مردم ورامین در کارهای خیر همیشه پیش قدم هستید و خیلی زحمت کشیدید و سعی کنید این حال و هوا را برغم تهدیدهای دشمن حفظ کنید.

آیت الله نوری همدانی به حرکت تاریخی امام (ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: قیام امام از مقدمه های ظهور حضرت مهدی (عج) است، کتاب های امام باید همیشه مورد مطالعه قرار گیرد و صحیفه نور ایشان واقعا نورانی است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: امام معتقد بود انقلاب را زاغه نشینان و گود نشینان به وجود آوردند، چرا که آن روزها همین ها به میدان رفتند بسیار سخت بود و همین ها بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قصد سهم خواهی از امام چیزی را طلب نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری همدانی: جراحی اقتصادی کار بسیار خوبی است

نوری همدانی: جراحی اقتصادی کار بسیار خوبی است