مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-19اقتصادي

سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری برای توسعه میدان نفتی مسجدسلیمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در نشست بررسی مشکلات شهر مسجدسلیمان اظهار کرد: تفاهم نامه فاز دوم توسعه میدان نفتی مسجدسلیمان با شرکت های داخلی امضاء شده و مطالعات آن در حال انجام است.

وی افزود: در این طرح که با سرمایه گذاری حدود 400 میلیون دلاری انجام می شود، حفاری 15 حلقه چاه، نوسازی بخشی از تاسیسات موجود و لرزه نگاری سه بعدی این میدان پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: این سرمایه گذاری هم از نظر ایجاد ظرفیت جدید برای آبادانی منطقه و هم اجرای مسئولیت های اجتماعی حائز اهیمت است و از طرح های اولویت دار و جدی شرکت ملی نفت ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا پایان سال وارد کار اجرایی این طرح شویم، ادامه داد: در این طرح علاوه بر نگهداشت تولید، توسعه بخشی از میدان مسجدسلیمان به نام یال شمالی میدان انجام خواهد شد.

محسن خجسته مهر همچنین به طرح توسعه پنج مخزن در مسجدسلیمان در قالب پروژهای EPC , EPD  اشاره و تصریح کرد: ارزش سرمایه گذاری این پروژها حدود پنج هزار میلیارد تومان است که ظرفیت بسیار بزرگی از نظر اشتغال و مسئولیت اجتماعی منطقه ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری برای توسعه میدان نفتی مسجدسلیمان

سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری برای توسعه میدان نفتی مسجدسلیمان