مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-19سياسي

نبود اشتغال پایدار معضل مهاجرت را در مناطق محروم اردبیل تشدید می کند


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم باید برای کاستن از بار معضلات اجتماعی، به مناطق محروم به ویژه در شهرستان های کمتر برخوردار توجهی ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری انگوت با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینکه یکی از نمایندگان مجلس با حضور در کمیسیون اجتماعی مشکلات و معضلات شهر گرمی و مناطق مختلف آن را مطرح می کند، برای ما غنیمت است.

وی وجود آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق محروم را تهدیدی برای استان و کشور اعلام کرد و گفت: اگر در مناطقی مانند گرمی و انگوت که از محرومیت های مزمن رنج می برند، اقدامی برای ایجاد اشتغال پایدار صورت نگیرد شاهد مهاجرت های گسترده از این مناطق به مرکز کشور خواهیم بود که خود بسترساز آسیب های اجتماعی است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از ساکنان مناطق حاشیه شهر در اردبیل بومیان منطقه گرمی و انگوت هستند که به دلیل نبود اشتغال، تولید و اقتصاد مناسب به این مناطق مهاجرت کرده و معضل حاشیه نشینی را ایجاد کرده اند.

قاسمیان گفت: سرمایه گذاری در این مناطق و محرومیت زدایی در دراز مدت می تواند سیمای فقر را در کشور بزداید و ما شاهد جامعه ای امن و عاری از هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اشتغال پایدار معضل مهاجرت را در مناطق محروم اردبیل تشدید می کند

نبود اشتغال پایدار معضل مهاجرت را در مناطق محروم اردبیل تشدید می کند