مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-19اقتصادي

ارز دولتی در اختیار افراد خاص قرار می گرفت


ارز دولتی به نام تأمین کالاهای اساسی و ضروری در اختیار افراد خاص قرار می گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی محمدی پنجشنبه با حضور در حسینیه امام صادق (ع) همدان ضمن سخنرانی در جمع طلاب همدان ضمن تبیین ضرورت های حذف ارز ترجیحی به بیان برخی از مزایا و زوایای پیدا و پنهان این طرح اشاره کرد و گفت: معاندان، سودجویان و رانت خواران مهمترین مخالفان طرح مردمی سازی یارانه ها هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دغدغه جدی برای معیشت مردم دارد، افزود: یارانه ها در کشور عادلانه به دست مردم نمی رسید و با تفاوت قیمت کالاهای اساسی شعاعی از کشورهای همسایه ما نیز از ارز تخصیصی و یارانه های ما برخوردار می شدند.

فرماندار همدان اضافه کرد: ارز دولتی به نام تأمین کالاهای اساسی و ضروری در اختیار افراد خاص قرار می گرفت و گاهی نیز شاهد بودیم با این ارز غذای حیوانات و هر آنچه برای سودجویان و رانت خواران منافعی به دنبال داشت وارد کشور می شد.

محمدی با بیان اینکه دشمنان ما از هر فرصتی برای مقابله و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی سو استفاده می کنند تصریح کرد: امروز به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین در صدر وظایف ما و شما قرار دارد و تبیین این طرح بزرگ اقتصادی مصداقی از آن است تا آحاد اقشار جامعه اقناع شوند و مثل همیشه با بصیرت در برابر بدخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز دولتی در اختیار افراد خاص قرار می گرفت

ارز دولتی در اختیار افراد خاص قرار می گرفت