مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-19فرهنگي

چرایی حضور برخی اینفلوئنسرهای فضای مجازی در نمایشگاه کتاب


مدیر بخش داخلی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به حضور برخی اینفلوئنسرهای فضای مجازی در نمایشگاه کتاب، افزود: برخی از آن ها کتاب چاپ کرده و در نمایشگاه آن را رونمایی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا، محمد اللهیاری، مدیر بخش داخلی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به دلایل فروش کتاب کپی شده توسط برخی ناشران، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از ناشران با داشتن اندازه مناسب عناوین کتاب، شرایط حضور در نمایشگاه را دارند، ما نمی توانیم مانع حضور آن ها شویم.

وی از پیش بینی شاخص کیفی متفاوت برای سال های آینده نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: قصد داریم با تغییر قوانین، شاخص های حضور در نمایشگاه را کیفی کنیم تا ناشران صرفاً با داشتن تعدادی عنوان کتاب امکان حضور نداشته باشند.

اللهیاری درباره دلایل وجود غرفه های خالی در سطح نمایشگاه، تصریح کرد: بسیاری از ناشران ثبت نام کرده و حتی وجه مورد نظر را واریز کردند، اما در نمایشگاه حضور نیافتند.

یکی از دلایل این امر هم برپایی نمایشگاه مجازی است که ترجیح دادند حضور پررنگ تری در نمایشگاه مجازی داشته باشند.

وی با اشاره به حضور برخی اینفلوئنسرهای فضای مجازی در نمایشگاه کتاب، افزود: برخی از آن ها کتاب چاپ کرده و در نمایشگاه آن را رونمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی حضور برخی اینفلوئنسرهای فضای مجازی در نمایشگاه کتاب

چرایی حضور برخی اینفلوئنسرهای فضای مجازی در نمایشگاه کتاب