مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-19فرهنگي

مازندران شایسته برپایی رویداد رسانه ای کشوری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رسانه ها به توسعه کشور کمک می کنند، گفت: مازندران شایسته برپایی رویداد رسانه ای کشوری است.

- ، حسین جوادی عصر پنجشبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای مطبوعات و رسانه های شمال کشور، اظهار کرد: امروز گردش قلم تغییر کرده است اما ارزش و قداست آن کم نشده و بلکه با ارزش تر شده است.

وی با اشاره به سابقه تاریخی مطبوعات دراستان مازندران، افزود: 105 سال از قدمت رسانه و خبر در این استان می گذرد و این امر نشان دهنده ارزش این استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به توسعه مند بودن نقش رسانه ها و خبرنگاران، بیان کرد: بی شک توسعه و پیشرفت مازندران را مدیون فعالیت رسانه ای هستیم و این روند باید استمرار داشته باشد.

جوادی با بیان اینکه رسانه ها خدمات دولت و نظام را منعکس کنند، گفت: رسالت و وظیفه رسانه ها کمک برای توسعه مندی کشور بوده و باید این مهم را سرلوحه کار قرار دهند.

وی از برگزاری جشنواره رسانه ای کشور در مازندران در سال آتی خبر داد و افزود: مازندران شایسته نیزبا رویداد رسانه ای کشوری است و سال آتی این برنامه در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران شایسته برپایی رویداد رسانه ای کشوری است

مازندران شایسته برپایی رویداد رسانه ای کشوری است