مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-19پزشكي

تداوم روزهای بدون فوتی در اردبیل/روند بیماری کرونا رو به کاهش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته در استان اردبیل ثبت نشده که نشان از کاهشی شدن روند بیماری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان اردبیل ثبت نشده که نشان از کاهشی شدن روند بیماری در استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این بیماری در استان اردبیل 2 هزار و 802 نفر فوت شده اند، بیان کرد: خطر شیوع کرونای جهش یافته جدی است و مردم مراقبت های بهداشتی را افزایش دهند و همچنان باید دقت بیشتری نسبت به کاهش رفت و آمد ها و ترددهای بی مورد داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

محمدیان اردی به وضعیت انجام واکسیناسیون در استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون با تحت پوشش قرار دادن تمامی سنین در استان بیش از 2 میلیون و 225 هزار دوز واکسن ضد کرونا در قالب دوز اول، دوم و سوم تزریق شده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه مردم و پرهیز از عادی انگاری درباره کرونا خاطرنشان کرد: حتی افرادی که سه دز واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روزهای بدون فوتی در اردبیل/روند بیماری کرونا رو به کاهش است

تداوم روزهای بدون فوتی در اردبیل/روند بیماری کرونا رو به کاهش است