مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-19سياسي

بابایی: دفاع مقدس جنگی نامتقارن بود و باید اتفاقات را بدون کم و کاست ثبت می کردیم


مراسم تجلیل از مستند نگار دفاع مقدس گلعلی بابایی و چند ناشر فعال نمایشگاه به همراه نوید کمالی معاون بسیج رسانه کشور، امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه در سرای اهل قلم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، مراسم تجلیل از مستند نگار دفاع مقدس گلعلی بابایی و چند ناشر فعال نمایشگاه به همراه نوید کمالی معاون بسیج رسانه کشور، امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه در سرای اهل قلم برگزار شد.

در این برنامه گلعلی بابابی مستند نگار دفاع مقدس با بیان اینکه در زمان جنگ ازسر عادت حوادث و اتفاقات را روزانه یادداشت می کردم و با مشاوره های مرتضی سرهنگی از زندگی نامه شروع و به کارنامه عملیاتی رسیده تا برای آیندگان بماند و گفت: هشت سال دفاع مقدس جنگی نامتقارن بود و قاعدتاً اتفاقات ناگواری می افتاد و ما باید بی کم و کاست آنچه اتفاق افتاده را ثبت کنیم.

گلعلی بابایی درباره کتاب همپایه صاعقه گفت: چون لشکر 27 جزو لشکرهایی است که بیشترین شهید را داشته است نوشتن کتاب برای تک تک شهدا کار بسیار دشواری است و از این جهت تصمیم گرفتیم در مورد تیپ بنویسیم و همین باعث می شود شهدایی مثل احمد متوسلیان و دیگر شهدا خودشان را نشان بدهند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر کتاب والفجر مقدماتی در حال نوشتن است این کتاب روایتی از لحظه به لحظه کانال کمیل و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی: دفاع مقدس جنگی نامتقارن بود و باید اتفاقات را بدون کم و کاست ثبت می کردیم

بابایی: دفاع مقدس جنگی نامتقارن بود و باید اتفاقات را بدون کم و کاست ثبت می کردیم