مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-19اقتصادي

ماجرای توله یوزپلنگها ، الگوی مینیمال مدیریت در ایران


چرا کوچکترین مسائل، از تامین گندم و روغن و گوشت و نهاده های دامی و شیر توله ببر گرفته تا کیفیت خودرو و عوامل کلان اقتصادی را به تحریم نسبت داده  می شود و از تحریم به عنوان عاملی برای سرپوش گذاشتن بر کارنابلدی و سوء مدیریت و بی لیاقتی و رانت خواری و .

- اکبری در بخشی از صحبت هایش با اشاره به تحریم ها گفته شیر با کیفیت برای این گونه خاص در کشور نداریم و تمامی شیرها به دلیل مسائل تحریم ها مستقیماً قابل خرید نیست و همین ها باعث شد توله دوم را از دست دهیم .

اتفاقا حرف مردم هم همین است! آنها هم کمرشان زیر بار طاقت فرسای تحریم ها له شده است.

گرانی و کمیابی دارو، به ویژه دارهای بیماران خاص، کمیابی شیر خشک های مخصوص نوزادانی که گرفتار بیماری های خاص یا حستست گوارشی هستند، افزایش سرسام آور هزینه های زندگی ناشی از اثرات تحریم ها بر صادرات نفت، خودروهای بی کیفیت که تبدیل به ارابه های مرگ شده اند و .

همه و همه هزینه هایی هستند که مردم این سرزمین بابت قطاری از مفاهیم انتزاعی و ناملموس، با گوشت و پوست و استخوان خود لمس می کنند و آن را می پردازند! حالا سوال اینجاست، اگر واقعا موضوع تحریم ها تا این حد و این چنین جزیی به تار و پود کوچک ترین و پیش پا افتاده ترین مسائل ما نفوذ کرده که حتی توله های حیوانان وحشی هم از آن در امان نیستند، چرا با گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای توله یوزپلنگها ، الگوی مینیمال مدیریت در ایران

ماجرای توله یوزپلنگها ، الگوی مینیمال مدیریت در ایران