مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-19سياسي

تشکیل کمیته جام جهانی میان ایران و قطر برای طرح ایده ها


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر استفاده از فرصت جام جهانی قطر برای ارتقای همکاری های عمیق در سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بین ایران و قطر تاکید کرد.

- ، سید عزت الله ضرغامی، در دیدار با عبدالرحمن بن حمد بن جاسم آل ثانی وزیر فرهنگ قطر رابطه ایران و قطر را دارای سابقه طولانی دانست و بر استفاده از فرصت جام جهانی قطر برای ارتقای همکاری های عمیق در سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بین دو کشور تاکید کرد.

راه اندازی کارگاه های صنایع دستی و در اختیار گذاشتن تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی ظرفیت های ایران از جمله مواردی بود که از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این جلسه مطرح شد.

ضرغامی همچنین ابراز خرسندی کرد که کمیته جام جهانی تشکیل و اولین جلسه آن به زودی با حضور مسئولان دو طرف برگزار شود.

وی همچنین رویداد جام جهانی را فرصتی مغتنم برای آشنایی دنیا با اسلام عنوان کرد و افزود: در گذشته یکی از مأموریت های استکبار جهانی و سینمای هالیوود تحقیر اسلام بود که این سیاست پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت ایران هراسی و اختلاف افکنی بین ایرانی ها و عرب ها تغییر کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ملاقات با امیر قطر را مبنی بر اینکه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته جام جهانی میان ایران و قطر برای طرح ایده ها

تشکیل کمیته جام جهانی میان ایران و قطر برای طرح ایده ها