مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-19ورزشي

آخرین جزییات اعزام ایثارگران به حج/اعزام ثبت نام کنندگان سال 99 در سال جاری یا آینده


مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید با تشریح آخرین اقدامات این بنیاد در مورد اعزام ایثارگران به سفر حج تأکید کرد: ایثارگرانی که به طور قطعی برای حج سال 99 ثبت نام کرده اند در سال جاری یا آینده به این سفر اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سهمیه حج ایثارگران در سال 1399 حدود 5000 زائر بوده است، گفت: در این سال پس از انصراف عده ای از عزیزان ایثارگر، 4600 نفر ثبت نام شده قطعی بودند که به دلیل شرایط کرونا امکان اعزام آنها فراهم نشد.

وی افزود: براساس اعلام سازمان حج در سال جاری با توافق صورت گرفته با عربستان امکان اعزام تعدادی از ثبت نام کنندگان سال 1399 فراهم شده است که البته محدودیت هایی مانند ممنوعیت اعزام افراد بالاتر از 65 سال وضع شده و از طرفی تعداد سهمیه ایران نیز کاهش چشم گیری داشته است.

 مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سازمان حج در ابتدا 1900 سهمیه به ایثارگران اختصاص داده بود، افزود: 3600 نفر از ایثارگران ثبت نام کننده پایین تر از 65 سال سن داشتند و در نتیجه با توجه به سهمیه تعیین شده امکان اعزام همه این عزیزان فراهم نیست و تعدادی از ایثارگران عزیز در سال جاری و تعدادی نیز در سال آینده به این سفر معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات اعزام ایثارگران به حج/اعزام ثبت نام کنندگان سال 99 در سال جاری یا آینده

آخرین جزییات اعزام ایثارگران به حج/اعزام ثبت نام کنندگان سال 99 در سال جاری یا آینده