مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-19سياسي

دشمن بر روی خدشه دار کردن ارزش ها در کشور متمرکز شده است


دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بر روی خدشه دار کردن ارزش های ما متمرکز شده و باید با هوشیاری کامل از این نبرد نیز سربلند خارج شویم.

- ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری ظهر پنجشنبه در کنگره شهدای طلاب و روحانی استان اصفهان که در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان برگزار شد با بیان اینکه تأثیرگذاری روحانیت به صورت کلان از سوی امام (ره) و دیگر چهره های تراز اول کشور مورد تایید قرار گرفته و به خوبی مشهود بوده است، اظهار داشت: نباید از یاد ببریم که ولایت پذیری و عشق رزمندگان به ولایت فقیه بود که در پیچیده ترین عملیات و در زمانی که کمترین تجهیزات را داشتیم به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه امروز تمام تمرکز دشمن در بی تأثیر کردن جایگاه ولایت فقیه است، افزود: دشمن بر روی خدشه دار کردن ارزش های ما متمرکز شده و باید با هوشیاری کامل از این نبرد نیز سربلند خارج شویم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که جهان در وضعیت دو قطبی قرار داشت و ابر قدرت شرق با محوریت شوروی و ابر قدرت غرب با محوریت آمریکا کشورها را تحت سلطه خود قرار داده بودند، تصریح کرد: در همین دوران پیروزی انقلابی اسلامی این قطب بندی منحوس را از بین برد و آرایش جدیدی در نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بر روی خدشه دار کردن ارزش ها در کشور متمرکز شده است

دشمن بر روی خدشه دار کردن ارزش ها در کشور متمرکز شده است