مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-19اقتصادي

ساخت یک هزار میلیارد پروژه خیرساز در لار


خیران در لارستان با انعقاد 20 تفاهم نامه به ارزش هزار میلیارد تومان زمینه ساخت 200 کیلومتر مسیر روستایی و فرعی در منطقه را فراهم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شبانی ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت خیران لارستان و غرب هرمزگان بیان کرد: احسان و نیکوکاری از جمله مسائلی است که موجب توسعه فردی و جامعه در راستای تعالی در نزد خداوند است.

وی ادامه داد: نیکوکاران می توانند جهان را زیباتر کرده تا جامعه و مردم با آرامش بیشتری زندگانی کنند این در حالی است که نیکوکاران در جامعه وظایف جامع تری داشته و این شخص در میان آحاد جامعه نیز دارای جایگاه والاتری است.

به گفته شبانی نیکوکاران از جمله شریف ترین انسان ها است و آمرزش گناهان، رفع گرفتاری و نو دوستی در کنار توسعه فردی از جمله مسائلی است که نیکوکاران به آن دست می آیند.

او افزود: راه سازی چندین سال است که مورد توجه خیران قرار گرفته و مشارکت این افراد در طرح های مختلف موجب شده تا مسئولان کشور نیز به این فعالیت هایی که توسط خیران در حال انجام است نگاه ویژه ای داشته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: خیران خطه لارستان همواره در کشور سرآمد بوده و بیش از 200 کیلومتر راه قرار است توسط خیران ساخته شود که عمده این مسیرها در مسیرهای فرعی و روستای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک هزار میلیارد پروژه خیرساز در لار

ساخت یک هزار میلیارد پروژه خیرساز در لار