مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-19سياسي

نمایشگاه «تعهد سرخ، از حجره تا سنگر» سازمان بسیج طلاب تهران افتتاح می شود


حجت السلام و المسلمین محمد محمودزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: ما در چهارم خرداد ماه، کنگره ملی 4000 روحانی کشور را در مصلی قدس شهر قم برگزار خواهیم کرد که مهمان و سخنران ویژه این برنامه حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور محترم کشورمان خواهند بود.

وی گفت: در یادوارده شهدای روحانیون تهران، حجت الاسلام صادقی نماینده ولی فقه در سپاه قول داده بودند که در 4 خرداد ماه، مرحله دوم این یادواره با عنوان کنگره ملی روحانیون شهید برگزار شود که اکنون در حال انجام اقدامات مقدماتی برای برگزاری این کنگره هستیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ اذعان داشت: روز 31 اردیبهشت ماه در مصلی قدس قم، نمایشگاه تعهد سرخ، از حجره تا سنگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران افتتاح خواهد شد و تا روز دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت که این نمایشگاه پیش مقدمه ای برکنگره ملی چهار هزار روحانی کشور میشود.

  وی همچنین در رابطه با موضوع نمایشگاه گفت: این نمایشگاه محصولات فرهنگی در رابطه با 4000 شهید روحانی کشور و همچنین یک سیر نمایشگاهی از شهدای دوران مشروطه، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهدای طلاب و شهدای روحانی جهادگر سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «تعهد سرخ، از حجره تا سنگر» سازمان بسیج طلاب تهران افتتاح می شود

نمایشگاه «تعهد سرخ، از حجره تا سنگر» سازمان بسیج طلاب تهران افتتاح می شود