مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-19حوادث

از دستگیری زن مواد فروش تا کشف 8 قبضه سلاح غیر مجاز


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- خبرنگار مهر ، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

دستگیری زن سوداگر محله فرجام سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سوداگر محله فرجام که خانمی 30 ساله بود خبر داد و گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع مواد مخدر در محله فرجام و نارضایتی اهالی محل رسیدگی به موضوع و دستگیری سوداگر مرگ در دستور کار عملیات کلانتری 136 فرجام قرار گرفت و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند گفت: در تحقیقات صورت گرفته صحت و سقم موضوع و فروش مواد مخدر توسطی خانمی در محله فرجام تأیید و پس از اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم در حال توزیع مواد دستگیر و در بررسی از محل 8 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری زن مواد فروش تا کشف 8 قبضه سلاح غیر مجاز

از دستگیری زن مواد فروش تا کشف 8 قبضه سلاح غیر مجاز