مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-19سياسي

«سیمرغ» با تکیه بر ظرفیت های بومی علمی ساخته شده است


مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: هواپیمای سیمرغ با تکیه بر ظرفیت های بومی علمی، بازطراحی و در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و با همکاری شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو موانع طراحی در ساخت قطعات های تِک به هیچ وجه خللی در عزم راسخ متخصصان هوایی در تحقق شعار ما می توانیم ایجاد نکرد و امروز به برکت خون شهیدان و جانفشانی دست اندرکاران حوزه دفاعی، شاهد یک محصول توانمند بومی در کشور هستیم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه هواپیمای ترابری سبک سیمرغ مراحل طراحی، ساخت و مونتاژ خود را پشت سر گذاشته و به زودی آزمون های پروازی خود را انجام خواهد داد گفت: انشاءالله بعد از تست های تاکسی، خزش روی باند با سرعت های متنوع و پشت سر گذاشتن استانداردهای مقررات بین المللی، پرواز موفق هواپیمای ترابری سبک سیمرغ را شاهد خواهیم بود.

امیر خواجه فرد هواپیمای ترابری سبک سیمرغ را پرنده ای با قابلیت های چندگانه و مجهز به درب رمپ عقب ویژه حمل بار و تحهیزات عنوان کرد و افزود: حمل خودروهای سبک، امدادرسانی، حمل انواع موتور هواپیما چابکی با سرعت و شعاع پروازی مناسب از دیگر ویژگی های این پرنده است.

وی طراحی جدید هواپیمای سیمرغ را تحت الزامات و قانون های بین المللی هوانوردی عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیمرغ» با تکیه بر ظرفیت های بومی علمی ساخته شده است

«سیمرغ» با تکیه بر ظرفیت های بومی علمی ساخته شده است