مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-19اقتصادي

جشنواره گل محمدی با رویکرد توسعه کشت/جشنی که سنت شد


مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری گفت: برگزاری جشنواره در چهار دوره قبل برای بحث فروش و کاهش نگرانی گل کاران بوده اما امسال رویکرد برگزاری جشنواره توسعه کشت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پنجمین جشنواره ملی توسعه کشت گل محمدی و گیاهان دارویی منطقه دودانگه ساری از عصر روز سه شنبه 27 اردیبهشت آغاز بکار کرد و تا روز جمعه 30 اردیبهشت 1401 ادامه دارد.

  جشنواره ملی توسعه کشت گل محمدی و گیاهان دارویی منطقه دودانگه ساری بارقه امیدی در منطقه به وجود آورده و موجب حتی مهاجرت معکوس به منطقه شده است؛ به طوری که جوانان جویای کار با شور و شوق فراوان به منطقه بازگشتند.

بعد از دو سال کرونایی که جشنواره گل محمدی برگزار نشد، امسال باحضور پرشور اهالی و مردم در شهر فریم د حال برگزاری است و در  کنار اینکه گل کاران منطقه در تکاپوی برداشت و رسیدگی به باغ های گل محمدی هستند، حضور فعالی در جشنواره دارند.

اسماعیل خورشیدی مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری در این باره با اشاره به اینکه 200 غرفه در این جشنواره شامل انواع محصولات گل، گلاب، صنایع دستی، لباس و مواد غذایی درحال عرضه است، اظهار کرد: حدود 60 درصد غرفه داران از اهالی منطقه دودانگه و بقیه از دیگر نقاط استان و کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل محمدی با رویکرد توسعه کشت/جشنی که سنت شد

جشنواره گل محمدی با رویکرد توسعه کشت/جشنی که سنت شد