مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-19دانش

نتایج معرفی شدگان به مصاحبه دکتری اعلام شد


نتایج معرفی شدگان به مصاحبه دکتری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان سنجش، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه دومین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه شهید بهشتی گفت:  امروز 331 هزار داوطلب در 35 رشته امتحانی با هم به رقابت می کنند.

وی درباره زمان اعلام نتایج معرفی شدگان به مصاحبه دکتری نیمه متمرکز سال 1401 گفت : امروز 29 اردیبهشت ماه نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت از طریق درگاه اینترنتی این سازمان اعلام می شود و داوطلبان با در اختیار داشتن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه¬ای می توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

پورعباس با اشاره به اینکه : مجموعا 24 هزارو254 نفر در آزمون نیمه متمرکز دکتری امسال پذیرفته می شوندگفت: ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 12هزار و 716 نفر و ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه آزاد اسلامی 11 هزارو538 نفر است.

 وی افزود: داوطلبانی که براساس کارنامه نتیجه انتخاب رشته ، دارای حدنصاب نمره علمی لازم بوده و برای مصاحبه به یک یا چند کدرشته محل انتخابی معرفی شدند لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی هردانشگاه منتشر می شود به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج معرفی شدگان به مصاحبه دکتری اعلام شد

نتایج معرفی شدگان به مصاحبه دکتری اعلام شد