مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-19سياسي

جلوگیری از رها و اختصاصی شدن ساحل/ الگوی مناسبی برای استفاده تدوین شود


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با تاکید بر لزوم جلوگیری از رها شدگی و اختصاصی شدن سواحل، گفت: باید الگوی مناسب فرهنگی اجتماعی برای استفاده صحیح از سواحل تدوین شود.

- ، علی اصغر شالبافیان پیش از ظهر پنجشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی در گردهمایی مسئله شناسی فرهنگی اجتماعی سواحل در بندر انزلی اظهار کرد: با وجود بیش از پنج هزار و 500 کیلومتر ساحل در کشور، از فواید دریا و سواحل در بخش های اقتصادی و فرهنگی کمتر استفاده شده است.

وی با اشاره به بررسی و آسیب شناسی تمامی طرح های اجرا شده در سواحل در دو دهه گذشته در کشور، افزود: نبود فرماندهی واحد و مدیریت یکپارچه از اشکالات استفاده از سواحل در گذشته بوده و هماهنگی و هم افزایی دستگاهی، مهمترین اولویت در استفاده از سواحل است.

شالبافیان با بیان اینکه اجرای طرح ها و الگوهای مناسب با هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: سواحل در درجه اول متعلق به جوامع محلی منطقه است و اگر مشارکت جوامع محلی در اجرای طرح ها در سواحل وجود نداشته باشد توسعه پایدار صورت نمی گیرد.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با اشاره به آزاد سازی سواحل برای استفاده عموم مردم با دستور رییس جمهور، گفت: با آزاد سازی سواحل برخی از املاک در پشت حریم 60 متری دریا قرار گرفته و به نوعی بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از رها و اختصاصی شدن ساحل/ الگوی مناسبی برای استفاده تدوین شود

جلوگیری از رها و اختصاصی شدن ساحل/ الگوی مناسبی برای استفاده تدوین شود