مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-19سياسي

نقش آفرینی روحانیت در عرصه های مختلف دفاع مقدس بی نظیر بود


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روحانیت به عنوان عظیم ترین، سازمان یافته ترین، فعال ترین کانون و نهاد متکفل معنویت در کشور نقش ویژه ای را در پیروزی دفاع مقدس به عهده داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در زمانی به پیروزی رسید که دنیا 2 قطبی بود، اظهار داشت: در آن دوران بخش عظیمی از دنیا زیر سلطه ابر قدرت شرق با مکتب ماتریالیسم و کمونیسم و بخشی دیگر زیر سلطه غرب با مکتب کاپیتالیسم و سرمایه داری بودند.

وی با بیان اینکه الگوهای شرق و غرب تمام بضاعت خود را برای سرکوب ملت و انقلاب ما به کار گرفتند، یادآور شد: 112 رادیوی دنیا با بیش از 10 زبان دنیا، شبانه روز کار خود را ساماندهی کردند و گروه های ضد انقلاب را به جان ملت انداختند و با شعارهای تجزیه طلبی استان های مختلف مرزی مان را دچار مشکل کردند.

ذوالنور با یادآوری اینکه در آن زمان هیچ استان امنی در مرزها باقی نگذاشتند، اظهار داشت: تنها در طول مدت بحران کردستان، 42 هزار شهید تقدیم کردیم و مجبور به نگاه داری بیش از 40 هزار نیرو در کردستان بودیم و زمانی که برف ها آب و امکان مجدد حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی روحانیت در عرصه های مختلف دفاع مقدس بی نظیر بود

نقش آفرینی روحانیت در عرصه های مختلف دفاع مقدس بی نظیر بود