مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-19سياسي

ضدانقلاب به دنبال تخریب روحانیت است/ علما محبوب القلوب مردم


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضد انقلاب 100 سال است که تخریب چهره روحانیان را دنبال می کند، گفت: تکریم علما از سوی مردم پاسخی بزرگ به این گروه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامی داشت نیم قرن مجاهدت های آیت الله شاهچراغی در حسینیه موسی بن جعفر (ع) دامغان با اشاره به اینکه تقدیر از شخصیت های برجسته تا زمانی که زنده هستند، رسم بسیار خوبی است که نباید به تشریفات محدود شود زیرا هدف آن است که یک راه دنبال شود، تاکید داشت: رسول اکرم (ص) فرمودند اگر کسی عالمی را تکریم کند، من را تکریم کرده است و هر کس مرا تکریم کند، خداوند را تکریم کرده و لذا پاداش چنین فردی بهشت برین است که این نشان دهنده اهمیت جایگاه علما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در دیگر روایت آمده که اگر کسی عالمی را تجلیل کند در واقع خدای او را تقدیر کرده است، افزود: از این منظر اعتقاد داریم که نشست های این چنینی که به تکریم علما پرداخته می شود، هدفمند هستند.

تخریب روحانیان عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در عرصه سیاسی، تخریب روحانیت سابقه بیش از صد ساله دارد، ابراز کرد: دشمنان به هر بهانه ای درست یا نادرست، به اهانت و تخریب روحانیت می پردازند که البته در این عرصه ضد انقلاب و رسانه های آن سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدانقلاب به دنبال تخریب روحانیت است/ علما محبوب القلوب مردم

ضدانقلاب به دنبال تخریب روحانیت است/ علما محبوب القلوب مردم