مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-19سياسي

هواپیمای ترابری «سیمرغ» رونمایی شد


هواپیمای ترابری سبک «سیمرغ» ساخت متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در شرکت هِسا در اصفهان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هواپیمای ترابری سبک سیمرغ ساخت متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در شرکت هِسا در اصفهان رونمایی شد.

امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع وپشتیبانی نیرو های مسلح در مراسم رونمایی از هواپیمای ترابری سبک سیمرغ که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، جمعی از معاونین، فرماندهان ارشدو مسئولان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، از متخصصان صنعت دفاعی در مجموعه ی سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تقدیر و تشکر کرد.

وزیر دفاع در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: تحقق ساخت و بهره برداری از این محصول راهبردی ملی نتیجه وعده و قول ما به ملت شریف ایران اسلامی در حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و رییس محترم جمهور بوده است و ان شاءالله با همت و تلاش مضاعف و در سالی که بنابر بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گرفته است، شاهد دستاورد های دیگری در عرصه های مختلف دفاعی و خدمت رسانی به مردم عزیز خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای ترابری «سیمرغ» رونمایی شد

هواپیمای ترابری «سیمرغ» رونمایی شد