مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-19پزشكي

اعتبار تأمین شیر خشک های رژیمی در اردبیل تأمین می شود


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تحریم های گسترده واردات بخشی از شیر خشک های رژیمی خارجی را دچار چالش کرده که تأمین اعتبار یارانه ای برای این محصول در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوهری صبح پنجشنبه در نشست مدیران غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی در سرعین اظهار کرد: تنها راهکار مقابله با کمبود شیر خشک مدیریت عرضه و تولید داخلی است که در این راستا سازمان غذا و دارو در اولویت خود تخصیص اعتبارات یارانه ای برای تأمین این محصولات را در برنامه خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد جامعه سالم و تندرست در گرو تأمین غذای سالم و بهداشتی است، تصریح کرد: تولید غذای سالم با استفاده از تکنولوژی های جدید روز دنیا و دانش بنیان به منظور سلامتی بخشیدن به مردم یکی از مهمترین اموراتی است که سازمان غذا و داروی کشور آن را دنبال می کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر اینکه در این مسیر وظیفه ای سترگ بر عهده معاونت های غذا و داروی دانشگاه ها گذاشته شده است، گفت: ضروری است تا با کمک تکنولوژی روز دنیا و شرکت های دانش بنیان این امر پیگیری شود.

جوهری افزود: رهبر معظم انقلاب بر این امر بسیار واقف هستند، چنانچه شعار امسال را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری کردند و اهمیت تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تأمین شیر خشک های رژیمی در اردبیل تأمین می شود

اعتبار تأمین شیر خشک های رژیمی در اردبیل تأمین می شود