مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-19اقتصادي

وعده 78 میلیاردی استاندار برای آب و راه لوداب/خودتان را برای شهرستان شدن آماده کنید


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تخصیص اعتبار به این منطقه گفت: 78 میلیارد تومان اعتبار برای آب و راه لوداب اعتبار در نظر می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم بخش لوداب در مسجد شهر گراب مرکز این بخش اظهار کرد: به زودی چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود که دو شهرستان در کهگیلویه و دو شهرستان در بویراحمد است و به زودی شهرستان شدن لوداب مصوب خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به مردم گفت :که آمادگی لازم را برای شهرستان شدن داشته باشید و از اول باید خود مردم فرهنگ شهرستان شدن را داشته باشند باید فضاهای شهر و معابر تغییر کند و برای شهری زیبا آمادگی داشته باشند.

استادار جمع مردم لوداب در خصوص روستاهای منطقه گفت: از وضعیت روستاهای لوداب تعجب کردم چرا که در نزدیکی شهر یاسوج چرا باید این روستاها محروم باشند از 132 روستای فقط 22 روستا گازرسانی شده که این موضوع ما را متاثر کرد اینجا بخشی بزرگ و پر جمعیت است که باید وضعیت بهتری می داشت.

وی در ادامه گفت: باید از رودخانه برای آسایش مردم استفاده می شد برای پروژه های آبرسانی 30 میلیارد تومان گذاشته ایم مشکل آب آشامیدنی این شهرستان باید رفع شود چرا که یک رودخانه از وسط این شهرستان عبور می کند و زیبنده نیست که مردم آب آشامیدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده 78 میلیاردی استاندار برای آب و راه لوداب/خودتان را برای شهرستان شدن آماده کنید

وعده 78 میلیاردی استاندار برای آب و راه لوداب/خودتان را برای شهرستان شدن آماده کنید