مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-19اجتماعي

نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (پنجشنبه) برای استان های خراسان شمالی، - کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ گردوخاک از کشور های غربی به کشورمان از اواخر فردا و روز شنبه آینده خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده برای بخش هایی کشور کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوای پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (پنجشنبه) برای استان های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا (جمعه) در سواحل دریای خزر، شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه هفته آینده نیز در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: از روز شنبه آینده برای شمال غرب، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و برای روز یکشنبه هفته آینده برای بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور کاهش محسوس دما به طور میانگین 8 تا 10 درجه را خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا

نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا