مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-19اقتصادي

حضور دانش بنیان ها در بخش توسعه کارخانجات البرز


نائب رییس اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد که حضور شرکت های دانش بنیان در بخش تحقیق و توسعه فناورانه (آرندی) کارخانه های استان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یداله مالمیر، نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز، در سیمنار آموزشی تحول اقتصادی و شرکت های دانش بنیان ویژه مدیران و روسای دستگاه های اجرایی استان با مثبت ارزیابی کردن خروجی این نشست های آموزشی، گفت: دوران طلایی صنعت در کشورمان به دهه 30 باز می گردد و از آن زمان صنعت در کشور رونق گرفت.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کارخانه های مادر بسیاری در کشورمان وارد مدار تولید شدند، گفت: اما در آن سال ها موضوع تکیه بر فعالیت های دانش بنیان و استفاده از تکنولوژی داخلی آنچنان رونق نداشت و فناوری های مورد نیاز عمدتا از خارج کشور وارد می شد.

نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بیان کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس و تحت تاثیر بحران های ناشی از جنگ ضربه جدی به کارخانه های کشور وارد شد، اما بعد از پایان آن دوران سازندگی برای ترمیم بخش های آسیب دیده صنعت و کم کردن فاصله کشور با دیگر نقاط دنیا در عرصه تولید آغاز شد.

وی ادامه داد: در سال های اخیر نیز با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید، حرکت های موثری در عرصه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش بنیان ها در بخش توسعه کارخانجات البرز

حضور دانش بنیان ها در بخش توسعه کارخانجات البرز