مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-19سياسي

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی جدید در حوزه فناوری اطلاعات کشور


معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در حوزه فناوری اطلاعات با همکاری پارک های علم و فناوری در کشور خبر داد.

- ، غلامحسین حسینی نیا در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس گفت: 2 طرح ملی مهارت آموزی جوانان به زودی در فارس آغاز می شود.

او با بیان اینکه یکی از این طرح ها، طرح کهاد مهارت آموزی یا آموزش هیبریدی برای دانشجویان است، افزود: در این طرح دانشجویان متناسب با رشته تحصیلی و علاقمندی خود، با شرکت در یک دوره آموزش مهارتی، آماده جذب در بازار کار می شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: طرح نخلستان، دیگر طرح مهارت آموزی جوانان است که بر اساس آن فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی می توانند در یک دوره 6 ماهه مهارت های لازم در حوزه صنعت IT و فناوری اطلاعات را فرا بگیرند.

حسینی نیا با بیان اینکه 500 هزار فرصت شغلی در حوزه فناوری اطلاعات در کشور برآورد شده است، افزود: مهارت آموزان پس از کسب آموزش های لازم در طرح نخلستان، می توانند در یک دوره کارورزی 3 ماهه در واحدهای مستقر در پارک های علم و فناوری شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی جدید در حوزه فناوری اطلاعات کشور

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی جدید در حوزه فناوری اطلاعات کشور