مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-19سياسي

5025 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره دریافت کردند


معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری 24 کلینیک تخصصی روانشناسی با کمیته امداد استان گفت: طی سال گذشته پنج هزار و 25 مددجوی این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت حضوری دریافت کرده اند.

- فروزان لطفی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: طی سال گذشته پنج هزار و 25 مددجوی این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت حضوری دریافت کرده اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره های گروهی و فردی و بر اساس رده های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مشاوره و راهنمایی گروهی با رعایت پروتکل ‎های بهداشتی افزود: طی این مدت سه هزار و 313 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در دوره های آموزش گروهی با رعایت فاصله اجتماعی شرکت کرده اند.

لطفی پور اظهار داشت: مشاوره تحصیلی، تربیت فرزندان، مهارت های زندگی و آموزش های قبل و بعد از ازدواج از جمله خدمات ارائه شده توسط مشاوران کمیته امداد به مددجویان (بر اساس رده های سنی و نیاز افراد) است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ارائه مشاوره شغلی به مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان و بیان کرد: طی این مدت، 433


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5025 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره دریافت کردند

5025 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره دریافت کردند