مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:272022-05-18سياسي

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است


گفتمان انقلاب اسلامی که ما امروز از آن دفاع می کنیم بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است؛ هر چند مشکلاتی که در کشور وجود دارد واقعا آزاردهنده است اما انتهای تحمل این سختی ها و حرکت و ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد حسین صفارهرندی شب گذشته در همایش سیاسی جهاد تبیین و راهکارهای هم افزایی در تحولات اخیر اظهار کرد: باید دقت کنیم که رژیم گذشته کشور و ملت را در چه جایگاهی در مقایسه با دیگر کشورها نشانده بود و اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در کدام نقطه دانش و فناوری جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی، کشورمان قابل قیاس با کشورهای قدرتمند نبود، عنوان کرد: امروز در حوزه علم و دانش بین 15 کشور برتر جهان هستیم و در نانو تکنولوژی به چهارم جهان رسیدیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دلخوری های مردم، گفت: وقتی رییس دولت قبل این صندلی را ترک کرد، محبوبیتش نزد مردم کمتر از 8٪ بود و احیای این اوضاع و برآورده کردن خواسته های مردم قطعاً کار دشواری است.

وی بیان کرد: دوران افول قدرت آمریکا و غرب فرا رسیده است و چهره های شاخص سیاسی جهان مدت هاست که این موضوع را بازگو کرده اند.

آمریکا در سال های اخیر حتی یکجا هم موفق نشده و ناکام مانده است و این نشانه ی افول قدرتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است