مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-18سياسي

«سلام فرمانده» ترکی هم آمد


سرود «سلام فرمانده» که به یکی از سرودهای محبوب این روزها تبدیل شده، حالا به همت کانون جوانان بسیج تبریز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به زبان ترکی تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از تبریز، امروز عابدین خُرم، استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در تمرین اجرای سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی ها حضور یافتند و همصدا با آنان این سرود را اجرا کردند.

نخستین نماهنگ قرن جدید به نام سلام فرمانده و با موضوع انتظار در فروردین ماه از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش و با استقبال نسل نو و البته نوجوان و جوانان روبه رو شد.

   این سرود با اعلام دلدادگی نسل جدید نسبت به حضرت امام عصر(عج) آغاز و محوریت آن اعلام آمادگی این نسل برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت و فرمانبرداری از اوامر ایشان است.

  نسل جوان در ادامه این سرود خود را سربازان ولایت فقیه و نسل غیور جامانده از میدان نبرد با کفر می نامند.

  سلام فرمانده اکنون توسط کانون جوانان بسیج تبریز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به زبان ترکی در حال تولید است.

در این اثر 150 کرخوان حضور دارند و تک خوان آن، رامین سلطانی از مادحین اهل بیت (ع) و شاعر آن داود قره زاده مشهور به محزون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام فرمانده» ترکی هم آمد

«سلام فرمانده» ترکی هم آمد