مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-18سياسي

پیگیری تأمین مسکن قشر کارگر در استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر پیگیری تأمین مسکن قشر کارگر استان تاکید کرد و گفت: اتاق تعاون برای پیگیری موثر در این زمینه پیشگام شود.

- ، محمد حمیدی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی نحوه همکاری اتاق تعاون در راستای تأمین مسکن اعضا شرکت تعاونی های استان سمنان به میزبانی اتاق تعاون سمنان بیان کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور در خصوص حمایت از قشرهای کارگری، این نشست با حضور مدیران اداره کل راه و شهرسازی و اتاق تعاون استان سمنان با محوریت بحث مسکن برگزار شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امورات و مطالبات قشر کارگری به خصوص در حوزه تأمین مسکن و حمایت از این قشر، همواره مورد تاکید است، افزود: اتاق تعاون به عنوان نماینده قشر کارگری، می تواند نقش مؤثری در مساعدت در تأمین هزینه مسکن کارگران داشته باشد، لذا باید از ظرفیت بالای اتاق تعاون برای پیشبرد بهتر این امور استفاده شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به درخواست ها و ثبت نام ها، وظیفه اتاق تعاون این است که در راستای تشویق افراد واجد شرایط، تکمیل مراحل ثبت نام، تشکیل پرونده، افتتاح حساب و واریز وجه توسط متقاضیان واجد شرایط و سپس واگذاری زمین و شروع به ساخت اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تأمین مسکن قشر کارگر در استان سمنان

پیگیری تأمین مسکن قشر کارگر در استان سمنان