مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-18سياسي

رسانه ها دولت را در اجرای طرح های اقتصادی همراهی کنند/پرهیز از تشویش اذهان عمومی


اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باید دولت را در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و اجرای عادلانه این طرح کمک کرده و آگاهی بخشی را در اولویت قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر باقرزاده عصر چهارشنبه در گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سرعین اظهار کرد: دولت شبانه روزی در تلاش است تا مشکلات و گره های اقتصادی مردم را به بهترین شکل برطرف کند که شایسته است با همراهی رسانه ها در این حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش بی منت و جهادی فعالان حوزه ارتباطات و رسانه ها تصریح کرد: پوشش فعالیت های اجتماعی و ارائه عملکرد خدمتگزاران در حوزه های مختلف می تواند امید و تلاش بیشتر را مهیا کند.

فرماندار سرعین با تبیین اقدامات اقتصادی دولت در ماه های اخیر و انتظار مسئولان از رسانه ها در بیان حقایق و واقعیت ها گفت: نباید واقعیت ها به نحوی وارونه منعکس شود تا یأس و ناامیدی در جامعه حاکم شده و مردم در همراهی با دولت دچار برخی چالش ها شوند.

باقرزاده افزود: در جنگ اقتصادی که دشمنان تحریم های فلج کننده ای را علیه ایران اعمال می کنند، ما با تکیه بر توانمندی های خود به ویژه راهبردهای انقلابی می توانیم این تحریم ها را بی اثر کرده و به تقویت اقتصاد کشور کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها دولت را در اجرای طرح های اقتصادی همراهی کنند/پرهیز از تشویش اذهان عمومی

رسانه ها دولت را در اجرای طرح های اقتصادی همراهی کنند/پرهیز از تشویش اذهان عمومی