مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-05-18اجتماعي

جولان گرد و غبار در آسمان استان بوشهر تا روز جمعه


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‎ های هواشناسی تلاطم خلیج فارس و گرد و غبار در این استان تا روز جمعه هفته جاری تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شدید شمال غربی شدید تا اواخر هفته جاری بر روی دریا و سطح استان است.

وی بیان کرد: بنابراین طی این مدت سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود و وزش باد، تداوم خیزش گرد و خاک در برخی مناطق مستعد استان نیز پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: همچنین انتظار می رود علاوه بر ماندگاری پدیده گرد و غبار انتقالی از مناطق همجوار، پایان هفته به تدریج از شدت و غلظت آن نیز کاسته شود.

وی یادآور شد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با گرد و غبار و کاهش دید و در ساعت هایی از روز همراه با وزش باد و گاهی خیزش گرد و خاک  پیش بینی شده است.

مساعدی اظهار کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر 90 تا 150 سانتیمتر و در ساعت ‎هایی از ظهر تا اواسط شب تا 180 سانتیمتر، در سواحل جنوبی 120 تا 210 و فراساحل جنوبی گاهی270 سانتی متر پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان گرد و غبار در آسمان استان بوشهر تا روز جمعه

جولان گرد و غبار در آسمان استان بوشهر تا روز جمعه