مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-18حوادث

کلاهبرداری مرد هزار چهره از 20 زن


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد 50 ساله ای خبر داد که با معرفی خود با عنوان های مختلف از 20 زن کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پلیس، سردار علیرضا لطفی افزود: دوم اسفند سال گذشته، زن جوانی با مراجعه به پلیس شکایت خود را از یک مرد میان سال به اتهام سرقت ثبت کرد.

وی ادامه داد: زن جوان در طرح شکایت خود گفت : مدتی قبل با مرد میان سالی آشنا شدم که خود را فردی نیکوکار معرفی و ادعا کرد سرپرستی کودکان بی سرپرست را بر عهده دارد و در یکی از سازمان های معتبر دولتی مشغول به کار است و می تواند مشکلاتم را حل کند.

این مرد به این طریق اعتماد من را جلب کرد و یک روز به بهانه فروش وسایل خانه اش من را به خانه ای برد، اما در خانه مرا با خوراندن آب میوه مسموم بیهوش کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی مشخص شد که شکایت های مشابهی از این متهم به ثبت رسیده است و متهم بعد از شناسایی طعمه های خود که اغلب بانوان بودند خود را مامور پلیس، مامور اطلاعات یا کارشناس دادگستری معرفی کرده و از این طریق به سرقت به شیوه بیهوشی و کلاهبرداری اقدام می کند.

وی در توضیح نحوه دستگیری این متهم گفت: این متهم در اواخر فروردین ماه در شهر پرند شناسایی شد و طی یک عملیات پلیسی سریعاً دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری مرد هزار چهره از 20 زن

کلاهبرداری مرد هزار چهره از 20 زن