مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-18سياسي

رسانه ها نقش مهمی در تبیین طرح هدفمندی یارانه ها بر عهده دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: رسانه ها نقش مهم و کلیدی را در تبیین ضرورت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها به مردم ایفا می کنند.

- ، علی صفدری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با موضوع تشریح و تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمند یارانه ها با اصحاب رسانه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مهمی که این روزها اذهان عمومی درگیر خود ساخته موضوع عادلانه سازی یارانه ها است.

وی با تاکید بر اقناع سازی مردم توسط مسئولان مربوطه و خصوصاً رسانه ها، افزود: هدفمندی یارانه ها و توزیع عادلانه آن نیازمند تبیین درست، شفاف و واضح برای مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این طرح تصمیم مهم و بزرگی بود که دولت سیزدهم گرفت و به تبع دشمنان و معاندین نظام با دسیسه چینی و نقشه با راه های مختلف سعی کردند که فضای اقتصادی و ذهنی جامعه را به سمت تلاطم، شکاف و استرس سوق دهند.

صفدری با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسه شورای اطلاع رسانی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: این شورا با موضوع طرح هدفمندی یارانه ها و توزیع عادلانه آن سریعاً در کرمانشاه تشکیل شد و تصمیماتی در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش مهمی در تبیین طرح هدفمندی یارانه ها بر عهده دارند

رسانه ها نقش مهمی در تبیین طرح هدفمندی یارانه ها بر عهده دارند