مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-18اجتماعي

مردم شرکای ما در حفاظت از محیط زیست هستند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: مردم در واقع شرکای ما در حفاظت و حراست از محیط زیست هستند و نباید در این راستا غفلت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله جوانمردی عصر چهارشنبه در حاشیه نخستین کارگاه هم اندیشی و توانمندسازی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای خلخال اظهار کرد: مدیریت نادرست پسماندهای شهری و روستایی و رهاسازی زباله های سبک و قابل جابجایی در دل طبیعت، بزرگترین تهدید زیست محیطی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ادامه روند تهدیدآمیز استفاده از روش های غیراصولی جمع آوری و دفن زباله ها به نقطه هشدار رسیده است، تصریح کرد: طبق اصل 50 قانون اساسی لزوم مشارکت مردم در مدیریت و حفاظت محیط زیست مبرهن است و مردم شرکای اجتماعی ما در حفاظت از این منابع خدادادی هستند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بر لزوم مدیریت صحیح پسماندهای روستایی و تلاش همگانی برای رهایی از معضل زیست محیطی ناشی از رهاسازی روزانه صدها تن زباله سبک و قابل جابجایی در طبیعت این شهرستان تاکید کرد.

جوانمردی گفت: از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی انتظار می رود محلی مناسب برای پسماندهای روستایی انتخاب کرده و نسبت به دفن بهداشتی و پوشش روزانه زباله ها با خاک، فنس کشی، کنترل محل دفن زباله ها و جلوگیری از تخلیه زباله در خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شرکای ما در حفاظت از محیط زیست هستند

مردم شرکای ما در حفاظت از محیط زیست هستند