مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-18سياسي

خروج نمایندگان مجلس از طرح جنجالی باستان شناسی


نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «احتمالا طرح استفاده بهینه از آثار باستانی و گنج ها از دستور کار مجلس خارج می شود»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ذبیح الله اعظمی اظهار کرد: بعد از اعلام وصول طرح استفاده بهینه از آثار باستانی و گنج ها تعدادی از نمایندگان از جمله بنده امضاهای مان را پس گرفتیم که اکنون تعداد نمایندگانی که امضای شان را پس گرفته اند به حدود 10 نفر می رسد.

وی یادآور شد که این طرح با 46 امضا اعلام وصول شد که به نظر می رسد تعداد بیشتری از نمایندگان امضاهای شان را پس خواهند گرفت و از این رو احتمالا این طرح از دستور کار مجلس خارج می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از طرف دیگر حدود 50 نماینده در نامه ای به وزارت میراث فرهنگی خواستار شدند که دولت لایحه ای برای حفظ و نگهداری از آثار باستانی و گنج ها و رفع خلأهای قانونی به مجلس بدهد تا مجلس در مصوباتی خلأهای قانونی را رفع کند.

لذا ما منتظر لایحه دولت هستیم.

اعظمی گفت: آقای پژمانفر به عنوان طراح طرح استفاده بهینه از آثار باستانی و گنج ها به این نتیجه رسیده که باید دولت لایحه بدهد به همین دلیل نامه به وزارت میراث فرهنگی را تهیه و امضاها را جمع آوری کرد تا خلأهای قانونی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج نمایندگان مجلس از طرح جنجالی باستان شناسی

خروج نمایندگان مجلس از طرح جنجالی باستان شناسی