مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-18سياسي

جابجایی مکان اجرای سرود «سلام فرمانده» به میدان اصلی شهر اراک


مکان اجتماع بزرگ دهه نودی ها به منظور اجرای سرود «سلام فرمانده» به درخواست مردم اراک جابجا شد و به میدان اصلی شهر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز خبر اجتماع بزرگ دهه نودی ها در مصلی بیت المقدس اراک به منظور همخوانی سرود سلام فرمانده در سایت منتشر شد(اینجا بخوانید).

این اجتماع که قرار بود در ساعت 11 صبح و قبل از نماز جمعه در مصلی بیت المقدس برگزار شود، با استقبال مردم و واکنش آنها همراه بود.

مردم اراک درخواست کردند به دلیل محدودیت حضور افراد در محوطه مصلی و کم بودن فضا، این اجتماع در میدان اصلی شهر برگزار شود.

درخواست مردم اراک با همراهی مسوولین و پاسخ مثبت دست اندرکاران این برنامه روبرو شود و مقرر شد این اجتماع در میدان شهدا اراک(میدان اصلی شهر اراک) و در همان ساعت برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس فروردین 1401 نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی یک روحانی بنام حجت الاسلام نعیمی تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه های مختلف تلویزیون با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می شود.

این اثر که به عنوان نخستین نماهنگ قرن معروف شده است، توسط گروه سرودی بنام ماح (ملت امام حسین (ع)) که در سال 1400 مقارن با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت، خوانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مکان اجرای سرود «سلام فرمانده» به میدان اصلی شهر اراک

جابجایی مکان اجرای سرود «سلام فرمانده» به میدان اصلی شهر اراک