مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-18اقتصادي

شناسایی 85 هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در قم


استاندار قم با اشاره به ثبت نام 130 هزار متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: با پالایشی که انجام شده، برابر ضوابط و مقررات حدود 85 هزار نفر در استان واجد شرایط این طرح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز در آیین کلنگ زنی طرح 60 واحدی نهضت ملی مسکن در شهر قنوات در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهار هزار واحد در برنامه پیش بینی شده ولی اصرار داریم، در صورت امکان و مایل بودن مردم، در شهرهای پیرامونی استان مانند دستجرد، سلفچگان، کهک، جعفرآباد و مناطقی که هویت شهری بیشتری دارند، جمعیت زیادتری ساکن شوند.

استاندار قم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 60 واحد مسکونی در شهر قنوات خاطرنشان کرد: این طرح در حال حاضر آغاز شده، و ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سه ضلع مثلثی هستند که با کمک و مساعدت یکدیگر، در حوزه ساخت و ساز، کار را پیش می برند.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت های خدماتی از قبیل آب وفاضلاب، توزیع نیروی برق و گاز که تا الان تلاش خوبی داشتند، جدی تر پای کار بیایند.

استاندار قم با تاکید بر این که باید سرعت کار را در حوزه مسکن بالا ببریم، بیان داشت: اکنون احداث 100 واحد در شهرستان کهک شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 85 هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در قم

شناسایی 85 هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در قم