مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-18ورزشي

سیدعباسی: فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید/ از روند تیم رضایت داریم


آرزو می کنم بهترین نفر زمین در بازی فردا داور باشد، انگیزه های خاص خودمان را داریم و امیدوارم بازی قشنگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: سپاهان از سال 80 تاکنون از قطب های فوتبال کشور بوده است اگر هرسال برای قهرمانی بجنگد کار عجیبی نکرده است، این باشگاه ساختار و طرفداران بسیار خوبی دارد.

وی افزود: هیچ کس به توانایی های سپاهان شک ندارد، مربی خوش فکری نیز دارد که تفکرات فنی را به بازیکنان القا کرده و تیم سپاهان بازی روان و زیبایی انجام می دهد، تیم غالب زمین بوده است و به این موضوع اشراف کامل داریم.

سیدعباسی تصریح کرد: برحسن وظیفه با سپاهان بازی داریم، شهرخودرو قطعه ای از پازل است و گوشه ها اهمیت زیادی ندارد؛ با وجود تمام مشکلاتی که شهرخودرو تاکنون داشته است، بحث فنی داریم، مشکلات داخلی داریم اما بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: بعضی مواقع در بازی ها در لحاظ ایجاد موقعیت و گل خوردن بدشانس هستیم، اتفاقات زمین برخلاف روند حرکت تیم ماست و به ضرر ما تمام می شود؛ خیلی ما را اذیت کرده است اما فکر نمی کنم اهمیتی داشته باشد زیرا فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعباسی: فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید/ از روند تیم رضایت داریم

سیدعباسی: فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید/ از روند تیم رضایت داریم